اگر در آستانه مرحله جدیدی از رشد هستید، به شما کمک میکنیم از بازارهای بینالمللی درآمد پایدار کسب کنید.
خدمات اکسپورتکیت
راهکارها و خدمات متنوع برای شرکتهای در حال توسعه تا بتوانند در بازارهای خارجی فروش و درآمد پایدار داشته باشند
بررسی جامع وضعیت فعلی کسبوکار و محصول از نظر ظرفیتهای داخلی، مزیت رقابتی، منابع، محدودیتها و ریسکهای پیشِ رو، به همراه تحلیل اولیه بازار مقصد برای تعیین امکانپذیری ورود، مسیرهای مناسب توسعه و پیشنیازهای ضروری آغاز صادرات.
- ارزیابی آمادگی صادراتی
- بررسی قابلیتهای محصول برای بازار مقصد
- تحلیل سریع ریسکها (تحریم، پرداخت، رقابت، قیمتگذاری)
ترسیم نقشه راه ورود به بازار شامل استراتژی فروش، موقعیتیابی محصول، تعیین شرکای توزیع و نماینده محلی، و طراحی مسیر عملیاتی برای دسترسی به مشتریان کلیدی و بستن قراردادهای موفق در سریعترین زمان ممکن.
- تحلیل بازار و رقبا
- شناسایی مشتریان هدف و نیازهایشان
- تعیین مسیر رسیدن به ۱۰ مشتری اول ظرف ۱۲۰ روز
- طراحی استراتژی ورود به بازار (GTM)
انطباق محصول، رابط کاربری و فرایندهای داخلی با نیازها، فرهنگ و رفتار مشتریان بازار هدف، بهبود تجربه کاربری و افزایش جذابیت محصول برای مشتریان خارجی، همراه با رعایت استانداردها و الزامات محلی.
- بومیسازی پیام، تجربه کاربری، و فرایندها
- تنظیم قیمتگذاری برای بازار بینالملل
- طراحی مسیر فروش و تعامل با مشتری خارجی
- تولید محتوا برای مشتریان بینالملل
- مدیریت کمپینهای آغازین (LinkedIn، ایمیل، Outreach)
- کمک به جذب مشتریان اولیه و ایجاد Social Proof
ما همراه شرکتهای بلندپرواز هستیم تا در 120 روز اولین مشتری خارجی خود را پیدا کنند.


روشهای همکاری
مشاوره
در هر مرحله از صادرات کسبوکار خود با مشکلی مواجه شدید، میتوانید از مشاوران اکسپورتکیت کمک بگیرید.
آموزش
تیم شما برای رقابت در بازار جهانی نیاز به آموزش تخصصی دارند. متخصصان اکسپورتکیت در مسیر آموزش کنار شما هستند.
اجرا
اگر تیم صادرات تشکیل ندادهاید، ما از صفر تا صد فرآیند صادرات با شما همراه میشویم
کسبوکار شما
تخصص ما
جایگاه اکسپورتکیت در توسعه بینالملل کسبوکار شما چیست؟
آمادهایم درباره برنامههایتان گفتگو کنیم و ببینیم چگونه میتوانیم در رشد کسبوکارتان اثرگذار باشیم.
